Jag och Carisma - mål under hösten 2010

  • Träningar i både dressyr och hoppning (redan startat)
  • Hitta formen och komma runt en bana 80/90cm felfritt
  • Komma ut på en liten första tävling på hemmaklubben
  • Få upp självförtroendet både på mig och henne
  • Att kunna rida ut själva (kan inte det ännu ) :(
  • Hoppa läskiga hinder utan tvekan (kräver träning, det är inte nåt som bara händer)
  • Träna på de högre skolorna som öppna och sluta i galopp

De mål vi klarat under tiden jag haft henne:

  • Skänkelvikning i skritt och trav
  • Galoppombyten (krävs fortfarande lite träning, men nästan klockrent)
  • Komma runt en bana 60/70cm felfritt
  • Hoppa 1meter
  • Att lita på varandra till 100%

Det finns alltid saker att förbättra men min flicka är den bästa som finns!
Hörs senare ♥


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0