My empty heart has never been so crowded

Dagen började sakta men säkert vid teven som alla andra dagar! Och eftersom Carisma vaccinerades igår så blev det ingen ridning idag, åkte istället till överby med mamsen och min syster! Där köpte jag hårfärg, vinterskor och vinterridstövlar :) Typ till att rida ut i och att ha i stallet, bättre än gympaskorna jag har haft med ett stort fett hål framme vid stortån! Så det var bra, blir iallafall brunhårig snart igen :)

Imorgon vid halv 3 tiden åker jag iväg och "firar" halloween borta i skåne (mölle) med några av familjens vänner.
Vilket betyder ingen ridning på 3 hela dagar :( Imorgon hoppar jag ju tillsammans med Lina och sen på söndag blir det nog dressyr :) Men Lina skall iallafall ta hand om Carisma under tiden jag är "bortrest".

Här hittar ni Linas blogg om ni vill läsa om hennes medryttarhäst Ellen och även följa henne och Carisma de dagarna jag är borta!

Imorgon kanske det kommer en film, vem vet? ;) Tror det, det är så dumt i ridhuset bara för då kan man inte ta några bilder, men filma går ju bra :)

Vad mycket jag skrev nu faktiskt, det är inte så vanligt längre. Det är så roligt nu när det är lov för då känns det liksom som när jag hade jättemånga besökare och det kändes liksom som att alla brydde sig och ville läsa vad jag gjorde! Så jag hissar lov för alla som är i bloggvärlden, då kommer ni tillbaka! :)♥

Skickar med en gammal bild från sommaren 2010 ♥





Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Lina

Hihi, vad snäll du är som länkar min blogg! :D Hoppas att ni får det bra där borta, dock så kommer sakna er! <3

2010-11-03 @ 16:32:18
URL: http://horselifestyle.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0