Skola för mig idag?

Det har varit snökaos hela natten så alla skjutasar är inställda och jag sitter och väntar på att västtrafik skall svara någon gång. Det är istället en robot som sitter och snackar, men nu svara hon och bussarna är inställlda, TJOHO!

Idag blir det istället mys på soffan och senare stallet då, vet inte om jag skall rida.. antagligen inte!
Idag skulle ju Arne (hovslagare) komma, men vi får se hur det blir med det.. Idag = Tråkigt väder.
Tror jag skall gå upp och sova lite faktiskt med Bamse ♥ Och sen titta tv, gud vilken härlig dag!

Idag blir det tusen uppdatering :D ♥


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0