Svar till Fredrika



Kan du förklara för mig hur man tidinställer inlägg? asså jag fattar verkligen inte! Har ställt in datum och sånt men publicerar man så läggs det ju upp direkt :S tack i förväg :)

Fredrika - http://www.blubbiiz.blogg.se

Svar: Hej Fredrika! :) Ehm jag skulle kunna försöka men jag gör precis så som du förklarar inte funkar.
Först så skriver jag inlägget, sen klickar jag på den lilla ikonen som ser ut som en kalender precis brevid rubriken.
Då kommer det upp datum och jag klickade på dagens datum. Sen tog jag en tid, vi säger att jag vill att detta skall sändas ut till bloggen vid 21:00 ikv. Så skriver jag det. Sen så står det ju OK brevid och då klickar jag där,
sen klickar jag på spara & publicera och så sänds det ut den tidpunkt jag valt. Vet inte varför det inte funkar för dig, men du får testa igen och annars ta kontakt med blogg.se! :) ♥


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: fredrika

haha tack :D får försöka igen!

2010-11-14 @ 17:54:24
URL: http://blubbiiz.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0