Trött på snön!

Nu har det snöat konstant i 3 dygn, vad händer egentligen? Vill och hoppas att jag skall slippa skolan imorgon också, vilket förmodligen kommer att hända också... SNÄLLA! Det snöar jättemycket, fast det snöar mindre nu än förut men snälla håll på hela natten så bussarna blir inställda, snälla, snälla gud! (visste inte någon annan jag kunde be till! haha). Om det inte blir skola imorgon blir det Amanda och Emma, även bio på kvällen :) Den sista Harry Potter filmen DEL 1 :). Skall bli svinroligt! Tänkte även rida kanske, då hon nu fått snösulor och nya skor :) Har bara 4:a broddar men får sätta fram bara så jag kan ta mig till ridhuset isåfall :) Blir dressyr om jag får ledigt imorgon, annars vila för då hinner jag inte. Tack för alla besökare idag, det är verkligen svinkul att alla kommit tillbaka nu! Ni är bäst!

Hörs imorgon alla fina ♥



S O M M A R 2010, take me back! :(




Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0