Gulligt att ni fortfarande är kvar!

Har inte bloggat här sedan jag skaffade blogg med mina kompisar, www.ourhorses.blogg.se.

Har väl en del att berätta för er som fortfarande längtar efter uppdatering från min sida, vilken fortfarande är några stycken! I februari detta året fick jag ta bort Carisma, som egentligen hela denna bloggen handlade om. Hon hade problem med hjärtat och det var bland annat dubbelt förstort. Garanterat det svåraste och sjukaste som hänt mig i hela mitt liv. Saknar henne varje dag, inget som kommer ändrats.
Nu har jag iallafall en fuxdam på 12 år, ca 160cm i mankhöjd och vi siktar på att börja tävla lite under nästa år :)

Ni får gärna fortsätta kolla in här men detta är alltså mitt avskedsinlägg till er som fortfarande håller i och tittar. Ni ligger mig varmt om hjärtat, det skall ni veta! Följ min resa på OH nu, skriver varje dag så ni kan lära känna mig och min nya pålle, massa kärlek till er alla! ♥

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: karolina ståhlbeg-hästblogg

hej jätte fin blogg, följa varann genom bloglovin?



kram!! :D

2012-02-02 @ 17:48:33
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: Michelin

Ursäkta men jag såg att du också hade snö här inne...

Men vet du hur man får bort snön ?

Jag har inte en susning hur man tar bort den...



Vet du? så kan du väl skriva och berätta ... om du har tid och lust och kan och vill..

Hälsningar Michelin

2012-02-27 @ 22:54:20
URL: http://michelin53.blogspot.com
Postat av: Julia Lemon

Fin tjej! Och bloggen va också fin. Ha en bra lördag! Kram. :-)

2012-03-17 @ 15:43:47
URL: http://julialemon.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0