1/1 2011

Ja, ett nytt år med nya möjligheter blev det nu då! Detta året hinner jag fylla 15, förhoppningsvis komma ut på min och Carismas första tävling o s v. Jag hoppas detta året kan överträffa alla de bra stunderna på 2010 och slänga de dåliga i vattnet någonstans. Men somsagt, 2010 har lärt mig mycket då jag fått kämpa och växa i mig själv, jag har fått många chanser att göra saker jag vet att jag skulle ångra, och jag har även tackat nej till dem. Jag har varit med om saker jag inte har maktöver och jag har blivit falskt anklagad mer än en gång, men så är det väl? Inte för alla kanske, men antagligen för mig! Jag vet vart jag står och jag vet vilka jag kan lita på och bättre kan det inte bli.

Idag tänkte jag rida, men för det första är det blankis och sen får jag inte tag på Emma... Måste ringa igen :) Men drar ner till stallet sen så ser vi vad som händer. update: det blir några skutt i ridhuset lite senare :)

Hörs senare, kramar!


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0